Приемаме заявки 24/7
08799 08799

Често задавани въпроси

  • Трябва ли да имам навършени 18 г., за да ползвам услугите Ви?

    Задължително. Сайтът и услугите ни могат да се ползват само от пълнолетни граждани. С акта си на подаване на поръчка през сайта www.bev.bg Вие декларирате, че имате навършени 18 г. и че лицето оставено за контакт при доставка на пратката също е пълнолетно.

  • Какво ще се случи, ако синът ми, който е на 17 г. трябва да приеме пратката?

    За съжаление, той няма да може да получи пратката. Добре е при покупката да заявите адрес за доставка, на който пълнолетно лице да я очаква и приеме.

  • Как мога да поръчам?

    Вашите поръчки приемаме по най-удобния за Вас начин: чрез сайта ни www.bev.bg, на телефон  08799 08799 и чрез имейл на [email protected]

  • Кога ще обработите поръчката ми?

    Заявки направени в работен ден до 17:00 се доставят веднага на следващия работен ден, но не по-късно от 48 часа.

  • Доставки

    Доставките се извършват от 8.00 ч до 18.00 ч в работни дни и в събота до 14.00 ч., съгласно работното време на куриерска фирма Спиди или Еконт.

    Доставката на поръчки, направени в работни дни се изпълняват в рамките на 24 (48*) часа от потвърждението на заявката.

    Доставка на поръчки, направени през почивни дни се изпълняват на втория работен ден от седмицата.

    Куриерските тарифи на Спиди са по-изгодни от тези на Еконт. 

  • Безплатна доставка

    При заявка на стойност 65.00 лв. получавате безплатна доставка до удобен за вас офис на СПИДИ или ЕКОНТ.

    В случай, че желаете доставката да бъде до адрес ще приспаднем цената на доставката до офис на СПИДИ, а разликата ще бъде платена от купувача. 

  • Какви начини на плащане предлагате?

    Можете да заплатите закупуваните от нас услуги и продукти по един от следните начини: с (1) наложен платеж, по (2) банков път, (3) PayPal или (4) Stripe.

  • Как да заплатя с наложен платеж?

    Плащането можете да извършите в брой при доставка на пратката директно на куриера.

  • Как да заплатя по банков път?

    Можете да заплатите чрез онлайн банкиране или на каса в банка, като наредите дължимата по поръчката си сума на посочената по-долу сметка. Моля не забравяйте на основание за плащане да впишете номер на поръчката и име на купувача.

    КРАЛСКА ООД
    ул. Стефан Веркович №10
    Пловдив
    Българо-Американска Кредитна Банка
    IBAN: BG21BGUS91601008940200 
    Банков код: SWIFT / BIC: BGUSBGSF

  • Кога ще получа поръчката си при заплащане по банка?

    Обикновено банковият превод отнема 1 до 2 работни дни, а при плащания от чужбина е възможно да отнеме повече. След като преводът Ви се отрази по сметката ни, веднага ще подготвим и изпратим поръчаните заявка. Срокът на доставка след изпращане е упоменатият по време на поръчка.

  • Приемате ли плащания с кредитни карти?

    Да, приемаме. Можете да заплатите поръчаните от Вас продукти както с дебитна, така и с кредитна карта. За целта може да използвате един от двата варианта: (1) PayPal или (2) Stripe.

  • Как да заплатя с карта?

    Плащането онлайн се извършва с лична кредитна/дебитна карта или карта на вашата фирма – при безопасни условия. Приемат се следните кредитни и дебитни карти: Маестро, Visa (всички типове), MasterCard (всички типове); а при директни плащания с кредитни карти: Maestro, Visa (всички типове), MasterCard (всички типове).

  • Как мога да получа фактура?

    Ако желаете да получите фактура издадена на името на юридическо лице, моля впишете данните на юридическото лице в "забележка към поръчката".

  • Как мога да получа оригинал на фактурата?

    Фактурата се изпраща заедно с Вашата поръчка.

  • Доставяте ли извън пределите на България?

    За момента доставяме само на територията на Република България.

  • Доставяте ли в цялата страна?

    Извършваме доставки в цялата страна използвайки обхвата на куриерските фирми Спиди и Еконт. Вашето удобство е наш приоритет.

  • С коя куриерска фирма работите?

    За територията на страната поръчаните през нашия онлайн магазин продукти се доставят с куриерска фирма Спиди или Еконт.

  • Мога ли да получа пратката си чрез друг куриер?

    По Ваш избор по време на поръчката можете да предпочетете доставката да се направи от друга куриерска фирма (моля, впишете в "забележка към поръчката), като в този случай куриерските разходи са за Ваша сметка и спрямо тарифата на съответния куриер.

  • Има ли риск пратката ми да бъде повредена?

    Вашият пакет пътува в специална опаковка, която обезопасява продукта и със застраховка! Моля, ако установите при получаването, че пакетът е с нарушена цялост или е навлажнен, не приемайте пратката преди да поискате опция „преглед на пратката“ от куриера. В случай, че установите счупване или липса, моля уведомете ни на телефон 08799 08799 преди да приемете пратката и попълнете бланка за рекламация на куриерската услуга. Последната трябва да Ви бъде предоставена от куриера.

  • Какъв е срокът за доставка?

    Срокът за доставка е 24 часа при заявки направени в работен ден до 17:00

    Заявки до офис на Спиди (или Еконт), направени в Петък до 17:00 часа, се доставят до офис на Спиди (или Еконт) в Събота, като офисите на спедиторската фирма работят до 14:00 (има и офиси с удължено работно време).

    Заявки до адрес, направени в Петък до 17:00 часа, се доставят в Понеделник (или първият работен ден в случай на официални празници).

    Заявки направени през Съботен или Неделен ден или по време на официален празник се доставят на втория работен ден. 

  • Мога ли да върна продукт/и закупени от BEV.BG?

    Да. Можете да върнете вече закупена стока в рамките на 14-дневния законово установен срок - в случай че не е нарушена цялостта на опаковката на закупените стоки. Към върнатата стока трябва да добавите и издадения касов бон.

  • Как мога да върна продукт/и?

    Ако желаете да върнете даден продукт, моля свържете се с нас по телефон или имейл за  да ни уведомите, че желаете да върнете продукт, след което ние ще разгледаме основанието за връщане и ще решим дали връщането ще бъде одобрено или не.

  • В какъв срок възстановявате сумите за върнати продукти?

    Възстановяването на сумите по върнати продукти се осъществява в рамките на 14 дни от датата на получаване на върнатата пратка. Възстановяването на сумите може да стане по предоставена от Вас банкова сметка.

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки