Често задавани въпроси (FAQ)

?
Трябва ли да имам навършени 18 г., за да ползвам услугите Ви?

Задължително. Сайтът и услугите ни могат да се ползват само от пълнолетни граждани. С акта си на подаване на поръчка през сайта www.bev.bg Вие декларирате, че имате навършени 18 г. и че лицето оставено за контакт при доставка на пратката също е пълнолетно.

?
Какво ще се случи, ако синът ми, който е на 17 г. трябва да приеме пратката?

За съжаление, той няма да може да получи пратката. Добре е при покупката да заявите адрес за доставка, на който пълнолетно лице да я очаква и приеме.

?
Как мога да поръчам?

Вашите поръчки приемаме по най-удобния за Вас начин: чрез сайта ни www.bev.bg, на телефон  08799 08799 и чрез имейл на office@kralskavodka.com

 

?
Кога ще обработите поръчката ми?

Заявки направени в работен ден до 17:00 се доставят веднага на следващия работен ден (в рамите на 24 часа). 

?
Доставки

Доставките се извършват от 8.00 ч до 18.00 ч в работни дни и в събота до 14.00 ч., съгласно работното време на куриерска фирма Спиди

Доставката на поръчки, направени в работни дни се изпълняват в рамките на 24 часа от потвърждението на заявката.

Доставка на поръчки, направени през почивни дни се изпълняват на втория работен ден от седмицата.

?
Какви начини на плащане предлагате?

Можете да заплатите закупуваните от нас услуги и продукти по един от следните начини: с наложен платеж, по банков път, PayPal или Stripe.

?
Как да заплатя с наложен платеж?

Плащането можете да извършите в брой при доставка на пратката директно на куриера

?
Как да заплатя по банков път?

Можете да заплатите чрез онлайн банкиране или на каса в банка, като наредите дължимата по поръчката си сума на посочената по-долу сметка. Моля не забравяйте на основание за плащане да впишете номер на поръчката и име на купувача.

КРАЛСКА ООД
ул. Стефан Веркович №10
Пловдив
Българо-Американска Кредитна Банка
IBAN: BG21BGUS91601008940200 
Банков код: SWIFT / BIC: BGUSBGSF

?
Кога ще получа поръчката си при заплащане по банка?

Обикновено банковият превод отнема 1 до 2 работни дни, а при плащания от чужбина е възможно да отнеме повече. След като преводът Ви се отрази по сметката ни, веднага ще подготвим и изпратим поръчаните вина. Срокът на доставка след изпращане е упоменатият по време на поръчка.

?
Приемате ли плащания с кредитни карти?

Да, приемаме. Можете да заплатите поръчаните от Вас продукти както с дебитна, така и с кредитна карта.

?
Как да заплатя с карта?

Плащането онлайн се извършва с лична кредитна/дебитна карта или карта на вашата фирма – при безопасни условия. Приемат се следните кредитни и дебитни карти: Маестро, Visa (всички типове), MasterCard (всички типове); а при директни плащания с кредитни карти: Maestro, Visa (всички типове), MasterCard (всички типове).

?
Как мога да получа фактура?

Ако желаете да получите фактура издадена на името на юридическо лице, моля впишете данните на юридическото лице в забележки към поръчката.

?
Как мога да получа оригинал на фактурата?

Фактурата се изпраща заедно с Вашата поръчка.

?
Доставяте ли извън пределите на България?

За момента доставяме само на територията на Република България.

?
Доставяте ли в цялата страна?

Извършваме доставки в цялата страна използвайки обхвата на куриерска фирма Спиди.

?
С коя куриерска фирма работите?

За територията на страната поръчаните през нашия онлайн магазин продукти се доставят с куриерска фирма Спиди.

?
Мога ли да получа пратката си чрез друг куриер?

По Ваш избор по време на поръчката можете да предпочетете доставката да се направи от друга куриерска фирма (моля, впишете в забележки), като в този случай куриерските разходи са за Ваша сметка и спрямо тарифата на съответния куриер.

?
Има ли риск пратката ми да бъде повредена?

Вашият пакет пътува в специална опаковка, която обезопасява продукта и със застраховка! Моля, ако установите при получаването, че пакетът е с нарушена цялост или е навлажнен, не приемайте пратката преди да поискате опция „преглед на пратката“ от куриера. В случай, че установите счупване или липса, моля уведомете ни на телефон 08799 08799, преди да приемете пратката и попълнете бланка за рекламация на куриерската услуга. Последната трябва да Ви бъде предоставена от куриера.

?
Какъв е срокът за доставка?

Срокът за доставка е 24 часа при заявки направени в работен ден до 17:00. 

Заявки до офис на Спиди, направени в Петък до 17:00 часа, се доставят до офис на Спиди в Събота, като офисите на спедиторската фирма работят до 14:00.

Заявки до адрес, направени в Петък до 17:00 часа, се доставят в Понеделник (или първият работен ден в случай на официални празници).

Заявки направени през Съботен или Неделен ден или по време на официален празник се доставят на втория работен ден. 

?
Мога ли да върна продукт/и закупени от BEV.BG?

Да. Можете да върнете вече закупена стока в рамките на 14-дневния законово установен срок - в случай че не е нарушена цялостта на опаковката на закупените стоки.

?
Как мога да върна продукт/и?

Ако желаете да върнете даден продукт, моля свържете се с нас по телефон или имейл за  да ни уведомите, че желаете да върнете продукт, след което ние ще разгледаме основанието за връщане и ще решим дали връщането ще бъде одобрено или не.

?
В какъв срок възстановявате сумите за върнати продукти?

Възстановяването на сумите по върнати продукти се осъществява в рамките на 14 дни от датата на получаване на върнатата пратка. Възстановяването на сумите може да стане по предоставена от Вас банкова сметка.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас